zondag 14 november 2010

Marokko

Ik ben weer terug uit Marokko! We hebben een geweldige vakantie gehad.

Ik heb helaas niet heel veel geschetst, maar toch wel een paar keer in Meknes. Zie hieronder het resultaat. Het zijn met recht 'impressies' want niet helemaal naar de werkelijkheid. Soms wat vergroot, soms wat weggelaten, noem het artistieke vrijheid (of gebrek aan tekentalent).

De 3 grote schetsen (formaat zijn in ons riad in Meknes gemaakt. Respectievelijk vanaf de veranda, in de patio en in onze kamer.




De 2 kleine schetsjes (formaat slechts 10x15 cm) zijn ook in Meknes gemaakt, zittend in een park resp. op een terras dat uitkeek op het grote plein.


Het leuke aan schetsen is dat je daardoor veel meer naar de details gaat kijken. Als ik naar de schetsen kijk, kan ik het beeld weer goed terughalen. Ik vond het ook erg leuk om te doen, je moet er alleen wel even voor gaan zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten