dinsdag 3 juli 2012

kwastjes middag

De eerste 'kwastjes middag' van dit jaar op de Wevelaan, in het Wevehuis. Vanaf nu gaan we met een clubje schilders van de Beeldende Route, met wie ik het 2e en 3e jaar (maar niet het afgelopen jaar) heb gedaan, elke dinsdag aan de slag. Geen les, gewoon lekker werken.

Vandaag was het nog even opstarten... Heb nog niet nagedacht over wat ik wil gaan doen. Gewoon beginnen maar. Ik had zin om te schilderen, dus ik heb wat opzetjes gemaakt. Maar wel op doek deze keer! Ik heb nog zoveel doekjes liggen, en het wordt tijd om er eens iets mee te gaan doen. Ik heb ze tenslotte niet voor niets ooit gekocht. Ik vond mezelf nooit genoeg voor dat serieuze gedoe, maar nu moet het onderhand toch kunnen :). En zo niet dan toch. Beide doekjes zijn 40 x 50 cm.


Het vierkante paneel ( 50 x 50 cm) hiernaast had ik al eerder gebruikt om overtollige verf op te kliederen. Dus de ondergrond was er al. Vandaag heb ik wat lijnen en kleuren toegevoegd. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met de kleuren moet. Wel erg soft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten