dinsdag 31 juli 2012

verder zwoegen - met wisselend resultaat

Na het resultaat van vorige week kreeg ik de smaak te pakken om meer te schilderen. Dus dat heb ik de afgelopen week thuis en ook vandaag gedaan. Met wisselend resultaat...

Het succeswerk van vorige week kreeg toch nog een hele kleine aanpassing... zoek de verschillen! En dan even los van de kleur, want dat de ene wat fletser van kleur is dan de andere, komt door de lichtinval:


Gevonden? Het goede antwoord is: de witte strepen in het midden zijn ingekort. Het zat me in de weg dat die toch meer op druipers leken dan op een bewuste keuze, en het domineerde teveel. Vandaar. Nu ben ik helemaal tevreden ;).

Het gele gevaarte ook nog maar eens onderhanden genomen. Omgekeerd, en diverse toevoegingen gedaan, maar eigenlijk vind ik het nog steeds niet veel soeps...

Ook dit vierkante exemplaar heeft weer wat veranderingen ondergaan, maar word ik ook nog niet blij van :(.


En ik eindig met het goede nieuws! Van deze 2 word ik wel gelukkig! ;)


PS bijna alles is formaat 40x50 cm; de vierkante is 50x50 cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten